Bila tetamu nak datang rumah...

>> 25 December, 2010

Hello. Ada rumah tak? Nak datang rumah ni. Kejap lagi sampai.

Alamakkk!
Ini adalah perkara yang paling ditakuti bila tetamu nak datang
rumah.
Tandas!!!

Orang kata kalau nak tau orang tu pembersih ke tak.
Tengok lah tandas rumah dia.
Kalau bersih, pembersihlah orang tu.
Kalau hmmm, pemhmmmlah orang tu.

Tapi kalau tandas jer bersih.
Tapi kawasan lain plak tak bersih.
Macam mana plak ye tu?

Yang penting wahai tetamu-tetamu ku.
Kalau rasa nak datang ke rumahku.
Sila inform awal sikit (kalau boleh sehari awal) supaya saya boleh cuci tandas saya yang kadang-kadang memang ada rupa macam tandas awam.
Saya memang mementingkan kebersihan tandas saya untuk orang awam.
Saya takut nanti anda kata tandas awam lagi bersih dari tandas rumah saya.

Harap maklum.

Tandas rumah saya BUKAN macam ni.

0 komentar:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP