Citer pasal sekolah

>> 05 January, 2011


Nak buat jugak lah entry pasal masuk sekolah.
Entry ni spesel sebab hanya mak-mak yang ada anak masuk sekolah jer yang boleh buat entry camni.
Mak-mak yang belum ada anak masuk sekolah, tunggu turn yek.

Sebelum pegi sekolah.
Uniform merah kuning, warna bendera Selangor tu.

Mama: Syasya bangun. Hari ni sekolah.
Syasya: Hah, cepatnye pagi! (Terus bangun dari katil tanpa berlengah lagi)
Mama: Cepatkan? Jom kita mandi.
Syasya: Yeay yeay, boleh pakai baju sekolah.

Rilek jer muka Syasya.
Tengah tunggu teacher pujuk budak yang menangis.

Yang ni lak uniform hari Rabu.
Ala Pendidikan Jasmani la ni kunun.
Patutnya tshirt lengan panjang baru sesuwai gitu.


Ok Syasya.
Mama harap Syasya belajar rajin-rajin tau.
Mama nak Syasya dapat nombor 1 setiap tahun, bley? (Pressure tak, Syasya?)
Lalalala.

2 komentar:

rohamia 2:26 PM  

To sasa Selamat besekolah- belajar rajin2 n pandai2 ye...hehe..cute siap betudung

jijah 3:16 PM  

happy schooling...

hehehe, tertekan owh jal..bila nakkan anak pekse no.1

last last, malas nak pikir, abang (imam muda ammar) dah tau bezakan buruk baik, boleh memimpin dah cukup utk mama (tetiba syahdu)

darjah satu sudah anak teruna aku tu ..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP