Ini Muya punya cerita

>> 29 January, 2011

Dulu masa Syasya.
Mama sebok dok citer kat dalam blog Syasya dah pandai ni, dah pandai tu.
Ye la, anak baru sorang.
Excited terlebih nak cerita pasal anak yang sorang itu.

Sekarang masa Muya.
Mama dah tak sebok cerita pasal Muya dah pandai ni, dah pandai tu.
Sebab apa yang berlaku kat Muya, dah berlaku kat Syasya dulu.
Excited terlebih jugak, tapi lebih kepada di dalam rumah jer.
Tak cerita pun dalam blog.

OK la.
Kali ini mama nak excitedkan diri mama.
Nak cerita pasal Muya pulak dalam blog.
Yeah! yeah!

Pada umur 1 tahun 2 bulan.
Muya dah pandai...

Pegang mouse, tolak-tolak mouse atas mouse pad macam tengah guna laptop.

Main komputer, tekan-tekan keyboard. Asal on laptop jer dia menyebok nak tekan.

Dan juga...

Main tulis-tulis. Menda ni feberet Muya, diusung ke hulu ke hilir.
Kekadang Muya menulis sambil tonggeng.
Kekadang Muya menulis sambil meniarap.
Kekadang menulis guna tangan kiri.
Kekadang menulis guna tangan kanan.

Selain yang sempat dicaptured seperti di atas.
Satu perkara yang mama baru discover siang tadik ialah:
Muya amik botol bedak, pastu acah-acah tabur bedak kat badan.
Pastu tangan lagi sebelah konon-konon sapu bedak tu atas badan.
Klako.
Kompem Muya tiru abah dia nye style pakai bedak.
Hahaha.
Ala cayang Muya bucuk-bucuk.
Cium sikit. Muah!

0 komentar:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP