Mesti mama menang kan?

>> 23 January, 2011

Orang kata budak kecik kalau bercakap mesti tak tipu, mesti benar belaka.

Sedang syok-syok tengok rancangan favourite terkini (yang ditonton dengan kaedah reverse, dah tau pemenang sape, baru tengok episod yang awal-awal)...
Syasya berkata-kata:
Kalau mama masuk rancangan ni mesti mama menang kan?
Syasya makan mama masak semua sedap.
Mama masak sedap.
Mesti mama menang.


Alamak.
Mama adalah sangat terharu bila Syasya cakap macam tu.
Walaupun hakikatnya, mama tau.
Makan nasi putih, taruk kicap dengan telur goreng pon Syasya leh puji mama masak sedap.

Ye ye.
Time kasih Syasya.
Mama sayang Syasya sebab Syasya puji mama masak sedap.

Hmmm..
Semua budak memang macam tu kan.
Masakan mak la masakan yang paling sedap.
Kita yang mak budak pon memang asik cakap masakan mak kita adalah paling sedap di dunia.

Kenapa judges rancangan pertandingan masakan mesti lelaki?

Yang ni pon aku tengah layan.

Pandai betul budak-budak ni masak.
Siap dengan garnishing ala-ala chef.
Mana derang belajar?

2 komentar:

Kazaztan Team 12:09 PM  

haziq tak ye..kkdg die kutuk..tak sedap bila maskan tu..bukan kesukaan die...cehhh

jellynajal 12:30 PM  

oo haziq ni, bukan feberet jer jadi tak sedap yek. hehehehe.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP