Muka ensem, suara tak ensem.

>> 24 January, 2011

Kenapa ek selalunya orang muka ensem ni suara derang tak ensem?

Kiranya kalau kita bercakap dengan dia dalam tepon, kita mmg bajet dia tak ensem la.
Tapi tak semua la macam tu.
Ada gak yang ensem, suara pon ensem.

Ni contoh orang muka ensem, tapi suara tak ensem.
(Aku rasa ensem la, kalau korang rasa tak ensem, sila abaikan entry ini.)

Omputih

Omesia

Eh? Apesal dedua pemain bola?
Aku kan tak minat bola?

5 komentar:

suez 2:35 PM  

jal, suara ko tak cun la.
lalala....

jellynajal 2:37 PM  

errr...
maknanya aku dalam kategori mana ek?
1. muka cun, suara tak cun
2. muka tak cun, suara pon tak cun

suez 9:04 AM  

hehe saje je. sebenanye aku merefer kepada profile photo baru ko. sbb tu aku ckp suara ko tak cun. ;)

Mak Ton 9:47 AM  

ada sorg lagi jal..
sheikh muzaffar.. huhu..

jellynajal 10:09 AM  

suez, oooo ekkk?? hehehee..

maton, a'ah laaa.. betul. sheikh muzaffar pon sama. akakakaka!

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP