Muka jelita, suara tak jelita

>> 26 January, 2011

Hehehe.

Ini kesinambungan entry yang untuk lelaki hari tu.
Ini kali saya mau bagitau yang perempuan lak.

Tapi dalam kes ini.
Pompuan jarang sekali muka jelita, suara tak jelita.
Selalunya, muka jelita, suara pon jelita.

Meh tengok sape pompuan yang muka jelita, suara TAK jelita.
Dia ni kategori artis jelita la kot, walaupon aku tak suka pon dia ni.

Lalalala.
Betulkan? Suara dia tak jelita sangat kan?


Yang pompuan omputih aku tak dapat nak kesan lak sape yang muka jelita, suara tak jelita.
Rasa macam semua muka jelita, suara pun jelita.

4 komentar:

suez 12:44 PM  

statement ko "Dia ni kategori artis jelita la kot, walaupon aku tak suka pon dia ni." aku rase tak perlu kot, sebab seumur hidup aku, seriyes aku tak pernah jumpe sape yg minat kat dia nih. lalala.
eh sape2 yg minat dia, tolong la mengaku. aku nak tau sape.

jellynajal 2:00 PM  

eh ada la peminat dia suez, ko bukak fanpage dia, tengok berapa ramai orang yang like? 123 000 orang taw~~ kita jer yang tak minat..

The Beautiful Creation 2:07 AM  

tetiba aku dipanggil utk singgah rupanya ada kisah psl fasha sandha..ok aku peminat fasha sandha ..aku suka lihat kejelitaan dia..tp aku x berapa nak suka perangai dia..yg penting dia tetap cantik dimata aku..hehe..yg lain antara dia dgn Tuhan dan manusia berkaitan..huhu...:) ~jgn marah kay..

jellynajal 8:59 AM  

ye cik beautiful creation,
memang fasha sandar jelita pon cuma suara dia jer yang tak jelita, hehe tu pasal entry aku tu bertajuk muka jelita, suara tak jelita.. anyway tak salah pon nak minat dia, citarasa masing-masing kan? tu pasal fanpage dia ada 123000 peminats. hehehe :P

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP