Oi minyak kenapa la ko mahal?

>> 13 January, 2011

Dear minyak,

Dulu kan minyak, aku isi minyak kete kancil aku rm20 dah penuh tank.
Skang ni isi minyak rm20, lepas sikit jer dari separuh tank.
Kenapa ko mahal sangat minyak oi??

Lepas ni kan minyak, aku ingat aku nak pegi keje naik beskal jer.
Balik semula ke zaman Jepun.
Semua orang guna beskal jer.
Kete kat umah aku ingat buat perhiasan, takpon aku jadikan tukun.
Ko boleh kasi cadangan kat aku tak, minyak?

Ok la minyak.
Aku taktau nak cakap apa lagi dah dengan ko.
Tetiap tahun pon, ko suka naikkan harga.
Apa-apa je lah minyak ye~

Aku nak pinjam beskal ni, buat pegi keje.


Terima kasih.

Salam 1 Malaysia dari saya,
Pengguna minyak petrol.

1 komentar:

Mak Ton 5:12 PM  

Tu baru minyak petrol jal... Skrg dh sibuk plak minyak msk xder stok.. Tu Ada chan nk naik harga lg..

Ontahla.. Bila gaji seh nk naik..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP