Resepi Kek Batik Jawa

>> 27 January, 2011

Acah ye tu mak enon.
Mesti ingat aku nak kasi resepi kan? kan?

Sebenarnya kan.
Ada sorang ex-opismet aku dulu mintak resepi kek batik jawa kat aku.
Lama betul dah.
Sampai skang aku tak kasi lagi kat dia.

Sebenarnya kan.
Dulu aku penah kasi kat dia masa keje sama-sama dulu.
Dia kata dah hilangkan.
Dia dah try banyak resepi kek batik jawa yang lain.
Tapi dia kata takde yang sedap macam aku punya resepi.

Wah??
I take that as a compliment.
Lalalala.

Kek batik jawa, warna & corak dia macam corak kain batik jawa ni.
Tu pasal nama dia Kek Batik Jawa.


Sori ye kak.
Memang ingat nak letak resepi tu dalam blog.
Tapi saya fikir saya nak wat dulu kek versi saya pastu amik gambar.

Masalahnya sampai sekarang saya tak berjaya meluangkan masa membuat kek batik itu.
Maka, sampai skang la takde entry pasal resepi kek batik tu dalam blog.
Tengoklah nanti.
Kot wiken ni tetibe ada aura rajin datang.
Saya wat entry resepi kek batik saya yang SEDAP tu ye.
Hehehe.

0 komentar:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP