Tolong ingatkan aku. Aku lupa! Aku lupa!

>> 10 January, 2011

Hahaha.

Frasa terglamer untuk bulan Januari 2011.
Satu pasal AJL malam tadi.
Satu lagi pasal Raja Lawak musim.. err..tetibe tak ingat yang ke berapa.

Rata-rata baca komen kat facebook, semua tak suka Ana Rafali tu menang.
Aku pon terkejut gak dia menang.
Semua orang suruh TOLONG INGATKAN AKU DIRI masing-masing lepas tu.
Klaka klaka.
Oh iye. TOLONG INGATKAN AKU adalah lagu yang menjadi JUARA AJL 2010.

Cam sesuai jer, suruh TOLONG INGATKAN AKU, sebab AKU LUPA! AKU LUPA!
AKU LUPA! AKU LUPA! lak dialog Nazmi Raja Lawak yang terlatest.
Aku pon tak tengok tapi abah bebudak pompuan tu kata lawak.
Sampai Aflin Shauki pon buat lawak guna ayat AKU LUPA! tu.

Ye lah tu.
Time kasih la kawan-kawan yang buat status klakar kat pesbuk malam tadi.
Aku gelak sorang-sorang baca status & komen korang.
Saya sangat suka!
Korang sangat comel!


Untuk yang nak tau lawak AKU LUPA!

Untuk nak tau lagu Ana Rafali.
Search sendiri la yek.
Kalau tak jumpa, google & taip penyanyi pompuan pakai baju kurung.
Nanti korang jumpa la pasal AR tu.

0 komentar:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP