Adrenaline

>> 14 February, 2011

Adrenaline ialah sejenis hormon dan neurotransmitter.
Ianya meningkatkan degupan jantung dan juga menyempitkan pembuluh darah serta melebarkan saluran udara dari sistem saraf simpatik.

Entahlah.
Aku pun macam tak berapa paham.
Yang aku tahu Adrenaline ni hormon dalam badan.
Pastu kalau kita macam bersemangat tu maknanya hormon adrenaline tengah naik.
Maknanya hormon Adrenaline ni berkait dengan jenis-jenis stress jugak la lebih kurang.


Model:
Noorita Yusof

Photographer:
Ahmad Fakhri

MUA:
Muza Nyra

Art Director:
Taher Musa

Stylish:
Jellyna Jal

Wardrobe:
Najjah from ILoveNajjah
(Dress DR3 Electric Blue, Shawl 003 Hot Pink, Inner 005 Mustard, Electric Blue & Hot Pink)


Adrenaline.
Nama team kitaorang untuk photoshoot muslimah wiken hari tu.
Kat atas tu antara gambar yang ado.
Tapi kitaorang tak hantar gambar tu la.
Kitaorang hantar gambar lain.

Sonot keje dengan team Adrenaline.
Harap-harap kitaorang menang.
Tapi. Kalau tak menang pon takpe.
Boleh dijadikan portfolio dalam bidang masing-masing.

Apapun.
Makcik banggo.

6 komentar:

Kazaztan Team 8:53 AM  

saya juga bangga...

jellynajal 1:15 PM  

hehehe.. time kasih :D

EmirAlisa 2:05 PM  

eh eh saya kenal itu stylist...tahniah weh! tumpang glamer nnti yer..

jellynajal 9:54 AM  

thanks semah! orang balik tabir jer aku ni. hehehe...

rohamia 3:52 PM  

tula...rupanye niela yg di debar2kan...tahniah!!...dasyatla korang...

jellynajal 4:43 PM  

thanks roha. semua ni plan last minit. tetibe jer. kelam kabut wat persiapan.. tatau la menang ke tak. hehe.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP