Cryin' - Aerosmith

>> 19 February, 2011

Semua worang tau siapa judges baru American Idol Season 10.

Ryan Seacrest (host) , J.LO, Steve Tyler & Randy Jackson

Steve Tyler kasi wa terkenang memori daun pisang wa lah.

Dulu masa zaman baru nak kenal abah bebudak pompuan ni.
Dia suka Aerosmith.
Oleh kerana baru nak bercinta.
Aku pon kena la tau lagu Aerosmith jugak.
Ye la, nanti abah bebudak pompuan tu citer pasal lagu Aerosmith.
Nanti aku cengang-cengang kalau taktau.
Kata nak ngorat. Oops.
(Alamak kantoi, abah bebudak pompuan taktau citer ni.)

Siap pinjam cd lagu Aerosmith kat abah bebudak pompuan.
Alasan jer nak pinjam cd, sebenarnya nak jumpa.
Lalalala.

Abah bebudak pompuan pon kira kasi la hadiah cd Aerosmith tu.
Konon sebab aku suka la.
(Ye ke? Ke belikan cd pirate Aerosmith kat Petaling Street ek? Lupa lak tetibe.)
Tapi memang aku suka Aerosmith lepas dengar lagu derang.
Lagu Aerosmith bikin wa feeling la...

Antaranya.
Ini lagu lah.

Masa audition AI Season 10, play lagu ni sekejap. Alamak. Best.

0 komentar:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP