I am Gleek

>> 04 February, 2011


Glee muncul lagi.
Abah bebudak pompuan dah donlod sampai episod 10.
Hari tu sempat tengok sampai episod 4 jer.
Pastu tak sambung-sambung sampai skang.
Sebab kena berebut laptop dengan abah bebudak pompuan tu.

Bley? Alasan lah sangat kan?
Padahal on jer laptop, bukak pesbuk, update blog.
Hehehe.

Glee Season 2 ada banyak lagu best-best.
Lagi best dari Glee Season 1.
Sebab ada lagu best-best la aku jadi Gleek.
Sebab derang nyanyi semula lagu-lagu yang best-best dengan sangat best sekali.

Walaupun realitinya.
Aku kalau tengok muka heroin dia jer, aku rasa nak lempang-lempang.
Nyanyi bukak mulut besau-besau.
Nyanyi sampai tutup-tutup mata.
Poyo yo yo on gitu.

Tengok la mulut dia menyanyi. Lempang kang baru tau.

Tak kisah la.
Yang penting aku memang suka Glee.
I am Gleek!

Jom layan lagu LUCKY - Glee Version.

0 komentar:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP