Nak cat putih lah

>> 22 February, 2011

Lama dah terasa nak mengecat dinding umah kaler putih.
All white.
Terasa macam suci jer kalau dinding umah kaler putih ni.
Umah pon nampak luas.

Best gak kalau dapat cat putih semua ni.
Nak-nak lagi anak-anak aku bukan jenis budak penconteng dinding.
(Alamak, riak?)
Ye anak-anak.
Ada berani conteng la yek.

Tapi putih semua cani tak sesuai.
Sofa putih?
Memang minggu depan jer jadi sofa warna kelabu.

Memandangkan umah aku memang ada elemen merah sikit-sikit.
Style macam gambar kat atas ni cun gak.
Tapi sofa tu tukar sofa merah la kot.
(Wishlist yang dah berzaman. Bila nak dapat ni?)

Hmmm.
Cantiknye bilik kaler putih...

Maka.
Abah bebudak pompuan.
Ke kedai cat, kita?

2 komentar:

EmirAlisa 3:23 PM  

ya, putih adalah sangat bes!

aku awal2 dulu dok goda sharil nak rumah kaler putih. tp ditolak mentah2. nyampah betul.
banyak benar alasan dia..
-->skg baru dia menyesal...eh, cantik gak putih kan! geram okeh!

eh, putih sesaja tak menarik. yg 2nd tu cun!
cepatlah make over. tak sabar nak jeles ni...huhuu

jellynajal 10:10 PM  

cikgu nina,
raya tahun ni tukau cat putih la~ jom kita tukau sesama. cun kan?

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP