Semua menda nak dibuatnya

>> 17 February, 2011

Hari tu kan ada kawan aku tanya.
Camne aku bahagikan masa buat semua menda yang aku suka tu.
(Situasi ni macam ala-ala aku kena intebiu dengan NONA la konon.)

Eceh.
Aku pon jawab.
Tido lambat bangun awal.
Ececece.
Lupa nak cakap kat kawan aku tu.
Bukan tetiap hari pon aku tido lambat bangun awal.
Kekadang jer tu.
Hehehe.

Pastukan.
Ada lagi satu aku lupa nak bagitau kawan aku tu.
Rahsia macam mana aku leh buat semua menda yang aku suka tu.
Dengan jayanye.

Rahsianya ialah...
Aku adakan pertandingan cabutan bertuah setiap hari dan waktu kat setiap bilik.
Mencari baju nak pakai pegi keje.
Mencari baju bebudak nak dibawak ke taska.
Mencari baju nak pegi jenjalan.

Ye.
Aku dah lama tak lipat baju.

Sekain Sekian, time kasih.


I'm not a superwoman.

1 komentar:

jijah 9:44 PM  

hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP