Billowy Sleeves

>> 31 March, 2011

Auntie.
Saya mau tempah baju.
Itu tangan kasi bawah dia kembang.
Pastu, ujung dia kasi getah or ada grip.
Boleh aaa?

Ala auntie.
Tak dapat bayangkan ke?
Ini saya kasi tunjuk dia punye gambar la sama auntie.




Ok auntie.
Get it?

*Dialog kat atas tu hanya angan-angan sajokk. :P


3 komentar:

jijah 7:11 PM  

Apsal model baju ijau tu, mcm pelik je nampak nyer.

ejaMaria 7:52 PM  

yang atas sekali tu cantik... suke la... mintak amik gambar bole?... nak tunjuk kat auntie juga ;p

jellynajal 9:21 AM  

ntah la jijah. aku tengok tang tangan jer. tang badan aku tak tengok sangat. hehehe.

eja, sila la copy. jal pon amik dari google. kecantikan hakmilik setiap insan~ :P

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP