i-City yang jauh itu

>> 28 March, 2011


Jauh la sangat.
Tetiap bulan balik Klang.
Kekadang lalu jer depan icity tu.
Tak penahnye nak singgah.

Syasya lak asik citer je kawan dia dah pegi icity.
Maka.
Demi merealisasikan impian Syasya tu.
Akhirnya abah dia bawak jugak ler pegi.

Syasya siap 'geli' bila sampai kat dalam icity tu.
"Ish, Syasya rasa 'geli' la."
Sambil tergedik-gedik dalam kete.
'Geli' tu excited kot?
Syasya taktau nak ekspresikan perasaan dia tu la tu.




Ok Syasya.
Nak pegi lagi ke tak?

Abah cakap takyah pegi la lagi.
Sekali cukup.
Janji orang tanya," Dah pegi icity?"
Kitaorang leh jawab, "Dah."

3 komentar:

jijah 10:11 PM  

Haahahahahaha
meh aku tambah 5 sebab kenapa akhirnya ko pegi jugak melawat I-city
1. demi anak
2. tak sampai hati
3. malas nak layan pertanyaan yg berulangkali
4. mama nyer saje nak test power siblackie
5. org johor lagi dah dtg, inikan pula tempat laluan

jellynajal 9:22 AM  

jijah,
1. betul, memang demi syasya & muya.
2. betul, memang tak sampai hati tengok kegedikan syasya bercakap pasal icity.
3. betul, memang penat jawab soalan bila kita nak pegi icity.
4. betul, nampaknya si blackie tak cukup power.
5. betul, tercabar rasanya. haha.

jijah 11:48 AM  

hahahahahahhahaha

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP