Kalkitos

>> 26 March, 2011



Penah dengar tak?
Masa kita kecik-kecik dulu. (Yang umur ala-ala aku ler opkos.)

Ala.
Menda yang ada gambar atas kertas macam kertas tekap tu.
Menda tu sekali dengan kertas background dia.
Pastu amik pensel, kalerkan atas gambar tu.
Pastu gambar tu melekat kat atas background yang dia tu.




Ok.
Ingat tak?

Aku suka betul main menda ni dulu.
Abah aku selalu belikan.
Kalau nak beli menda ni leh tak?
Bukan untuk aku ler tapi.
Untuk Syasya la opkos.

Leh berimaginasi nak letak kat ner. Letak kat sini. Letak kat situ.

Hmm.
Sume menda nak beli.
Kan best banyak duit.
Sume menda leh beli.
Kan?

1 komentar:

kc,  1:48 AM  

ada juga geng kalkitos rupanya....hari tu jumoa kat the curve tapi mahaiiiiinya!

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP