Kasut Renda

>> 18 March, 2011

Taktau la kasut renda ni trend sekarang ke tak.
Kalau untuk wedding tu memang biasa la kot kasut renda ni.
Tapi macam cantik la pulak kasut renda ni.
Berkenan pulak rasanya diri ini.


Yang ni Givenchy. Suka kaler dia.
Rasanye kalau pakai yang ni, kaki tak cantik sangat pon takpe kot?


Yang ni Stuart Weitzman.
Selalu kalau lace hitam terbayang pompuan filem porno.
Tapi kasut renda ni tak kot?


Haa. Yang ni cantik kan? Seksi tapi sweet gittew.
Yang ni kalau aku pakai, hmmm. Ntah. No komen.

Sayasukaberangan.com.

3 komentar:

EmirAlisa 10:15 AM  

pastikan dibergayakan bersama mini skirt. kalau idak, rugi jer pakai...atau kena selak kain/suar je manjang..hahahah

Murni Delights 1:28 PM  

cntiknyer kasut tue..yang putih cntik..he..he

jellynajal 11:56 PM  

semah,
tapi omputih kawin mmg jarang pakai mini skirt kan. so kompem derang selak-selak dress derang tu nak tunjuk kasut yg tantek itu. hahaha.

murni,
kan? cantek kan yang putih tu?

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP