Menggelabah gaban

>> 25 March, 2011

Orait.
Gaban pon tak menggelabah macam ni.
Makcik dah lama suka kat botol ni.
Malahan makcik pernah wat entry pasal botol ni.



Tapi.
Makcik lom terpanggil untuk beli botol ni.
Akan tetapi.
Makcik rasa kali ni makcik akan tertewas.
Sebab makcik baru tau yang botol ni ada warna MERAH!

Ok. Korang memang VOUGE lah!

Kalau beli sarung dia tu, leh sangkut macam ni yek makcik-makcik.

Ok Muya.
Tunggu minggu depan yek.
Muya akan dapat ini motol mulat wane MERAH yang vogue the vass!

Syasya.
Dun worry.
Botol di atas pulak adalah untuk Syasya.

Tunggu ye anak-anak!

4 komentar:

abahgirls,  4:04 PM  

macam x sanggup je nak tinggal kat taska botol cantik camni..

Kazaztan Team 6:17 PM  

nie kah yg keluh resah tadi tuuu...

EmirAlisa 8:01 PM  

boleh ke tangan kecik genggam botol gemuk tu? (eh pehal aku dh jd cam ciklel yg byk nau concern dia ni?? hahah)

jellynajal 11:46 PM  

abahgirls,
memang bukan untuk ditinggalkan di taska ye.

kak zai,
ini salah satunye. byk lagi sebenarnya. hehe.

semah,
memang botol momma ni teknologi terkini direka khas untuk baby. leh baca kat sini ha. bagitau kat ciklel. muehehe. http://www.mommatechnology.com/pages/ten_points/

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP