Nak pakai puting tak?

>> 10 March, 2011

Syasya,
Kalau mama tau ada jual puting macam ni masa dedolu.
Dah lama mama belikan Syasya.

Gigi arnab
Gigi emas

Gigi jongang

Gigi jongang dan bersepai

Syasya,
Kalau dulu mama belikan Syasya puting cenggini.
Agak-agak Syasya sanggup tak pakai puting?
Mesti Syasya tak sanggup kan?

Macam ni la muka Syasya kalau pakai puting tu.


Syasya nak ke gigi Syasya macam ni?

Tapikan.
Sebenarnya.
Mama lebih tergoda nak belikan Syasya puting kaler gold ni.
Ala-ala fabulous gitu.


Sebaik Syasya tak pakai puting dah kan?
Muya pon memang takmo berputing.
Maka.
Sebaik sangat lah.
Kalau tak memang mama dah rembat seketul.

Oh iye.
Puting-puting ini berjenama Billly Bob.

3 komentar:

sya07 9:12 PM  

nasibla ada pic ni..hehe..tq ye kak jal, setakat lepas tgk pic ni, pastu ugut2 sket, dah tak lekat dah jari kat mulut..kalau idak, 24 jam isap jarii je kejenye...ngeh3..."ha, kalau nak gigi besa camtu, isap la jari"..keke...

jellynajal 9:41 AM  

ye ke sya? ahaha. ha takut dhia yek. memang bagus ni kan kalau takmo budak isap puting. memang taktik berjaya ni. hehe.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP