Krisis Lemari Pakaian

>> 03 March, 2011

Ooo.
Bila kita bukak almari baju kita nak pilih baju. (Eh, penah bukak ke?)
Ataupun.
Bila kita buat cabutan bertuah kat longgokan baju untuk pilih baju. (Ha, ni baru betul.)
Dalam banyak-banyak baju yang ada tu.
Last-last kita cakap, "Alamak, takde baju nak dipakai."
Itu tandanya.
Kita sedang mengalami krisis lemari pakaian.

Mengapakah hal ini berlaku?
Menurut kata stylish (eh, aku la tu kan?)
Krisis ni bukan sebab kuantiti baju tu yang buat kita rasa banyak sangat baju sampai tatau nak pakai yang mana.
Tapi dek sebab, kita ada feberet baju kita yang buat kita nak pakai baju tu banyak kali atau kerap.

Ini bermakna.
Lenkali, kalau pegi beli baju.
Sila pastikan baju yang nak dibeli tu.
Betul-betul baju feberet kita.
Bukan sebab baju tu murah sebab diskaun.
Bukan sebab baju tu patung pakai cantik.




Bila la nak dapat lemari pakaian macam derang-derang ni ek?

2 komentar:

EmirAlisa 8:28 PM  

Sekarang ni aku hari2 pagi2 mengalami krisis almari. Setengah jam belum tentu setel...hoh penat otak!

jellynajal 11:17 AM  

hah semah, kes ko terkecuali sebab pembesaran memang sedang berlaku tanpa henti. kan? kan?

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP