Sangat!

>> 09 May, 2011

Sejak kebelakangan ini (wah skemanya bahasa).
Saya agak bz.
Tak sempat saya nak update blog.

Saya ada banyak citer yang nak diciterkan. (Ada orang nak baca ke?)
Saya nak citer pasal besday saya.
Saya nak citer pasal saya dapat cheque NN.

Saya nak citer pasal apa lagi ek?
Ler dua citer jer ke yang nak diciter?
Patutlah takde citer nak update blog.
Dah takde idea ghupernye.
Cak pong, cak pong.

Hmmm.
Lagi 3 bulan dah nak raya.
Tu pasal saya bz.
Saya bz jahit baju.
Gigih kann?

Gigih jait baju-baju ni ler. 

Tahun ni kitaorang sekuarga pakai pepel.
Tahun ni nak jahit baju awal-awal.
Takmo jadi macam tahun lepas.
Lagi seminggu nak raya baru terhegeh-hegeh jait baju sindirik.

Ok la.
Nanti ada masa saya taip lagi.

1 komentar:

Kazaztan Team 4:23 PM  

wah dah ada kaler baju...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP