Apa mau masak?

>> 13 October, 2011


Hari-hari pon kena masak.
Tapi kalau hari-hari kena masak.
Lama-lama tak tau dah nak apa nak dimasak.

Takkan nak masak nasik ayam lagi?
Mentang-mentang tu jer yang aku tau terel masak.
Abis tu nak masak apa?

Nasik ayam peberet.

Asam pedas kesukaan Syasya?
Rasa macam baru jer masak asam pedas hari tu.
Takkan nak masak lagi?

Asam pedas ikan terubuk.

Lawannya sayur kobis goreng.
Abis tu?
Ikan patin tempoyak ke?
Ish takmo lah.
Aritu masak tak jadi sangat.
Rasa pahit. 
Makcik tak retilah nak masak ikan-ikan sungai ni.

Ikan patin tempoyak.
Lawannya Siew Pak Choi with Oyster Sauce.
Sup ketam?
Ish ish. Tetengah bulan ni takde la nak mengetam.
Takde bajet.
Cukup bulan boleh laa.
 
Sup ketam dengan brokoli.
Jadi.
Kesimpulannya?
Apa mau masak?

Ntahhhh.
Santap Mak Nak.

0 komentar:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP