Make Over: The Power of Make Up

>> 05 October, 2011


Certeka certeka.
Siapa dia ni?
Kalau tau bagus la.
Kalau taktau,  boleh search kat facebook awinseindahwajah tu.
Klu: Wife kepada seorang pelakon.

Lain ek muka dia sebelum dan selepas mekap?
Dapat lak orang yang mekap tu terel.
Terus wajah bertukar daripada begini kepada begitu.


Yang ni pulak mekap oleh kawan rapat saya.

Anak murid kepada awinseindahwajah yang mekap gambar peranten wife pelakon tadi.
Hebat jugak kan?
Berubah muka peranten ni.
Tepuk tangan untuk kawan saya. *Tepuk tepuk*


Tengok lak gambar di atas ni.
Ni pon kawan saya yang mekap.
Model ni budak umur 16 ke 17 tahun.
Kira masih sekolah lagi la.
Lepas mekap terus jadi muka macam Rossa gittew~.
"Ku menangissss" -kuar terus lirik lagu Rossa ek?

Maka.
Teringin tak diri nak dimekober supaya muka jadi macam artis?
Lalalala.

1 komentar:

Mak Ton 9:29 PM  

Wife ashraf muslim eh.. Gila lain seh.. Nk bajar la tekniknya.. Hihi

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP