Gunung Berapi Coklat

>> 03 November, 2011

Tulun tulun!
Asik membedal makanan ni jer.
Haishhh!
Sedap betul lah!

Makcik ni suka kek cekelat.
Suka sangat cekelat.
Makanan ni memang sesuwei sangat dengan makcik.

Rasa nak pegi makan hari-hari.
Sebaik seketul tu mahal gak.
Kalau hari-hari makan.
Jait baju 800 pasang pon lom tentu leh cover.
(Ye ke?)

Ni masa pertama kali makan. 
Adus. Pengsan dengan kelahzahtan cekelatnya. 

Masa ni makan orang yang sediakan menda ni kedekut! 
Tak macam gambar di atas tu.


Ok. 
Yang di atas tu gambar kelabu asap.
Guna camera henpon je.

Nah tengok gambar yang cantik plak.

Ni la gambar dalam menu sebenar yang aku makan kat pizzahut.

Ni versi ala-ala masterchef.

Ini pon ala-ala masterchef versi dah meletup. 
Ko tengok cekelat dalam tu? Aaaaa.

Yang ni mini punya gunung berapi. 

Amacam?
Ada rasa nak pegi makan Volcan-de-Chocolate sekarang?

0 komentar:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP