Plastic Crayon

>> 02 November, 2011

Makcik tau kewujudan krayon plastik ni masa pegi kedai buku la kan.
Mana lagi kan?
Lama dah beli menda ni.
(Skang baru nak cerita)
Khas untuk Muya kununnya.
Sebab ianya memang sangat selamat, bersih & lambat abis.

See? 1 plastik krayon Maped ni sama dengan 3 krayon biasa. Bukankah jimat?

Jadi.
Takde lah Muya kacau-kacau  Syasya time Syasya nak mengaler.
Memang best sangat.
Memang bersih tadek minyak-minyak.
Memang macam plastik.
Memang kalau kaler macam guna pensel kaler biasa.

Akan tetapi.
Walaupun dibeli sebab ia lambat abis.
Malangnya.
Bila dapat kat Muya.
Kejap je dah abis.
Hari pertama beli je dia dah patah-patahkan.
Makkkk!
Sedapnye dia mematahkan menda tuuu.
Keletak keletak bunyinya.

Yak aww awww.
Muya Muya.
Sambil geleng kepala (Ke sambil tangan babab Muya?)
Yak aww awww lagi sekalik.

Papepon.
Barangan MAPED kan memang best.
Aku memang suka beli sejak zaman belajar-belajar lagik.

Design cun-cun.
Bila pakai pon rasa cun.
Ahaks!

Ini adalah sharpener ok!

Puncher.

Craft Scissor.

Compass. Sesuai untuk 6 tahun ke atas.

Compass. Adus. Marbeles punya design la.


Dan banyak lagi.

Ko ada?
Aku takde.
Haha.

Dan.
Motif promote?
Dapat barang MAPED free kah?

0 komentar:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP