Cistart

>> 06 December, 2011

Alamak.
Ada orang sound, dia kata blog aku asik tak hapdet je.
I bz la you.
Internet lak TAK PAKAI UNIFI.
PAKAI BEROKBAND jer.
Jadinya, ketabahan diri amat diperlukan untuk menghapdet seketul entry.

Aritu kan.
Masa besday Muya, ada la gak order 2 makanan glamer abad ini.
Padahal orang lain buat sendiri je.
Aku? Nan ado.
Pemalas taik kucing konsepnye. (Taik kucing? Pemalas? Ada kaitan?)

Amacam? Konsep ijau merah tak? 

Tapikan baru terjumpa tadi.
Orang jual cistart.
Cenggini rupanya.

Yes, patutnya cistart besday Muya aritu ada lebih kaler merah macam cistart yang ini.

Tapi, kalau dapat yang macam ni lagi best. 
Kompem aku order cistart kaler ijau merah.

Ok. 
Ini gambar saya perolehi di Misstery Homemade Sweet.
Lenkali nak order lah kat dia.
Walaupun dalam hati ada pasang angan-angan mat jenin nak buat apam pokadot & cistart sendiri.

Ye ye.
Saya tau.
Senang je nak wat espeseli apam itu.
Cuma saya.. errr... errr... MALAS!
(Dan kompem ke ko buat tu boleh menjadik?)

0 komentar:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP