But Buku Lali Kaki Mengintip

>> 09 October, 2012

Apakah tajuk entry itu?
Sila jangan percaya bulat-bulat kat google translate ye.
Ntah apa-apa yang diterjemahkan.
Peep Toe Ankle Boot jadi But Buku Lali Kaki Mengintip.
Kelakar sungguh bunyinye.

Takde la kan.
Hari tu akak termenonton Fashion TV.
Sekali tu kuar la fashion show baju-baju Victoria Beckham.
Ye.
VB dah jadi fashion designer skang ni.
Dia kan memang fashionista pun.

Yang akak terpaut tu tang kasut yang model dia pakai.
Berkenan betul akak.
Akak ni skang nak menjadikan diri muslimah sejati.
Takmo dah pakai seksi-seksi.
(Seksi ke aku? Wakakaka.)

Kalau boleh kasut pun akak nak pakai yang tutup semua dah skang ni.
(Kalau boleh ye. Masih mencuba nak berubah. Doakan akak.)
Tapi akak tetap nak ber-fa-shi-yon la jugak.

Jadi.
Akak rasa boot boot begini sesuwei  sangat la untuk akak.
Cuma tang jari kaki terkeluar sikit tu nanti kena pakai stokin la kan.
Pakai la stokin kaler nude.
Takde la nampak skema.
Menutup aurat tapi bergaya.
*Getuh.

Putih

Hitam

Nude
(Paling akak suka)


Jimmy Choo

Steve Madden

Ok.
Kira duit jap.

2 komentar:

nonie 11:28 PM  

Intai punya intai skali aku jatuh tersungkur... tinggi giler tu... tak reti aku nak menggayakannya huhuhu

atie hilmi 7:23 AM  

sy sgt tringin nk pkai heel cani.. tp tkut mlecet jek.. daxtu klu kua mst kne kejar ank.. huu~ 5 - 6 thn lg br dpt pkai..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP