Hello Blog!

>> 30 October, 2013

Ko mimpi apa tetiba je hapdet blog balik?

Entah la.
Tetiba.
Aku rasa aku benci pulak kat pesbuk tu.
Benci. Menyampah.

Rasanya.
Kalau bercerita kat blog lebih aman.
Daripada bercerita dekat pesbuk.
Orang nak komen lelebih pun tak boleh.
Sebab nak komen, kena la klik kat komen.
Yang agak leceh jugak nak buat.

Aku ni.
Kalau orang komen lelebih aku pulak lelebih nak sentap kekadang.
Jadi.
Kalau kat blog.
Aku rasa aku susah la nak sentap.
Sebab takde orang komen?
Hahaha.

Lagipun.
Kalau bercerita kat blog.
Bebila bosan nak baca balik boleh carik.
Kalau bercerita kat pesbuk.
Aku nak carik balik sampai juling mata tak jumpa post lama tu.

Jadi.
Hello Blog!
I'm backkkkk.



2 komentar:

Kazaztan Team 5:10 PM  

betui..betui..saya mmg dah lama tak brp suka dgn FB tu...ramai org yg baik2...ramai org yg suka show off...ramai org yg tunjuk diri baik...lepas tu ramai org yg pandai...ramai org tunjuk diri tu pandai...ramai juga yg merasa diri tu pandai...ramai juga yg memandai dalam tu... yg poyo jugak ramai jugak...FB dulu dgn FB skrg dah lain...(tetiba komen cam leh buat satu entry...SORRY...)

jellynajal 8:49 AM  

Kan kak zai. Sebenarnya saya nak cakap apa yang kak zai komen ni kat entry.
Tapi tak terluah pulak.
Mekasih luahkan untuk saya.
Pendapat saya 100% sama dengan kak zai. Show off, riak, tunjuk pandai dalam fb.
Bergaduh, kecik ati, melaser pun banyak dalam fb. (termasuk diriku)
Kalau kat fb takpe la kot. Sebab mmg syok sendiri. Takde sape nak kisah. Tak suka, takyah baca.
Heee.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP