Mama, jangan lupa pakai stokin!

>> 14 November, 2013

Kisahnya.
Aku ada la beli stokin.
2 pasang.
Satu warna light brown.
Satu warna hitam.

Beli sebab apa?
Sebab nak pakai la kan.
Dah lama pasang niat.
Bila keluar rumah nak pakai stokin.
Kaki kita kan aurat.

Aah.
Aku dulu bukan jenis kisah aurat sangat.
Asal pakai tudung je kira tutup aurat la tu.
Keluar rumah pun pakai t-shirt lengan pendek.

Ish.
Bukan nak cerita pasal aku.
Aku nak cerita pasal Muya.

Muya tahu aku ada beli stokin.
Setiap kali nak keluar rumah kalau tak pakai stokin.
Muya ingatkan.
"Mama, mama tak pakai stokin!"
"Mama, jangan lupa pakai stokin."
"Mama, mana stokin mama?"

Adoi..
Terima kasih Muya.
Rajin ingatkan mama.
Yang memang agak goyah sikit bab pakai stokin ni.
Kadang-kadang saja je buat lupa.
Huhuhu.

Sekarang.
Masih berusaha pakai stokin bila keluar rumah.
Masih jauh lagi perjalanan.
Masih banyak lagi yang kena 'repair'.
Nasib Muya tolong ingatkan.

Terima kasih Muya.
Mama akan cuba.
All the best untuk mama!


Cayang Muya! Muahss!

0 komentar:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP