Baby Bump

>> 02 March, 2014

Sejak kebelakangan ni kan.
Banyak betul aku nampak perkataan 'baby bump'.

Err..
Sebenarnya aku anti orang yang tayang baby bump.
(Yang tayang dengan cara gedik la k. Yang tak sengaja tertayang atau tayang biasa tu takpe.)
Lalalala.

Contohnya.
Headline kat sokabar gosip retis:
"Retis A yang peknen 5 bulan kelihatan comel dengan baby bump."

Contoh lain.
Ayat pengkomen kat instagram blogger terkenal yang baru peknen dan menyelfie.
"Eiii comeinye baby bump B!"

Nape dulu.
9 tahun lepas masa aku peknenkan Syasya.
Takde pernah ku dengar perkataan 'baby bump' tu terhadap aku?
Takde pun orang cakap dengan aku.
"Eii jal, nape baby bump ko tak nampak lagi?"
Ke sebab aku bukan retis?
Hahahaha.

Entah la kan.
Aku rasa kat Mesia ni terlampau terikut-ikut dengan retis Hollywood.
Nak nak lagi retis Mesia la kan.
Yang reporter pun kekadang gedik jugak.
Nak  ikut omputih sangat.
Kat negara omputih tu memang la kan.
Derang takde keje lain.
Jadi. Kena la carik keje.

Yang kat Mesia ni...
Hmmm.
Toksah ler.
Apa comel sangat ke orang tengok perut ko yang pusat tersembul tu?

Nak nak lagi yang pakai tudung.
Kekadang saja pakai baju ketat biar nampak perut.
Adoi.
Pengsan aku lalu tepi dia.
Rasa nak tolong selimutkan badan dia.
Wakakaka.

Kekadang tu.
Ada pulak yang saja tarik baju biar ketat.
Nak tunjuk baby bump punya pasal.
Apakah?

Ini cerita pasal orang kat Mesia k.
Kat luar negara, omputih.
Lantak derang ler.

Eh.
Sure nanti orang yang suka tayang baby bump marah aku kan?
Hihihihi.

Kate Middleton with baby bump.
Yang taktau baby bump tu ape.
Baby bump tu perut orang peknen ler.

KBai!
Jangan marah aaaa... :P

0 komentar:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP